דף עסקי בפייסבוק

למה העסק שלכם חייב דף עסקי בפייסבוק?

רשת הפייסבוק היא כבר מזמן לא טרנד חברתי חולף. אפשר להגיד שהרשת החברתית של מארק צוקרברג השתלטה על חיינו. כיום אין בן אדם שאין לו פייסבוק, ואם במקרה אין לך אתה תחשב כמוזר,שונה ולא בעניינים. את כל שיגרת חיינו אנו מנהלים דרך הפייסבוק- אוהבים, מתייגים, מעדכנים, מתכתבים והכל דרך המסך הקטן. גם רשתות שיווק ועסקים השכילו להשתמש ברשת החברתית ובכח העצום שגלום בה וכיום גם לכל עסק יש דף עסקי בפייסבוק.

הרעיון הוא פשוט דף עסקי בפייסבוק מקנה לך חשיפה ענקית ופירסום בחינם דרך הרשת החברתית. יצירת דף עסקי בפייסבוק נותנת לעסקים את האפשרות לעדכן לגבי כל מה שחדש, לשתף לקוחות במתרחש בחברה, לעלות תמונות ולהיות בעיניינים.

אין כמו הלייק

אחת הפונקציות החזקות ביותר שקיימות בפייסבוק הוא האפשרות לעשות לייק. לבחירה בלייק יש משמעויות הרבה יותר חזקות מסתם מחווה שבחרנו לעשות. כאשר מדובר בעסקים בעלי דף עסקי בפייסבוק הבחירה בלייק לגבי עסק גורמת לשם העסק להופיע בעדכונים החדשים של המוני אנשים והפירסום חוגג. הבחירה בלייק עבור עסק היא לא רק מפרסמת את העסק אלא יוצרת לו דימוי חיובי עבור מי שמביט במחווה. כאשר מדובר בפירסום ומיתוג לדברים הללו יש כח רב ועסקים רבים משכילים להשתמש בו על מנת ליצור דימוי חיובי לבית העסק.

סוכני השפעה ומובילי דעה

מחקרים רבים בנושא של התנהגות צרכנים מראים שאנחנו מושפעים מאוד מהסביבה שלנו ומהמלצות של חברים. בעצם לעצה או המלצה מחבר יש כח הרבה יותר גדול מלכל פירסומת עתירת תקציב שמשודרת בטלויזיה. העובדה הזו הופכת את הפונקציה של הלייק בפייסבוק לחזקה מאוד כאשר מדובר בפירסום. עסקים רבים בעלי דף עסקי בפייסבוק זוכים ללקוחות חדשים שמגיעים עקב כך שהם רואים שחברים ואנשים אחרים פשוט אהבו את החברה או המוצר ולדבר כח השפעה רב על הרגלי הקניה והצריכה שלנו. דף עסקי בפייסבוק הוא היום אחד מכלי הפירסום וההתקשרות עם לקוחות החזקים ביותר שקיימים בשוק.

כולנו כל היום בפייסבוק ומי שלא שם לא קיים. לכן כל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח פותח דף עסקי בפייסבוק. גם בעלי עסקים שאינם מתחברים לכל נושא השיתופיות ברשת מוצאים את עצמם חלק מהעניין מתוך ידיעה שלא ניתן לטמון את הראש בחול. כאשר מדובר בעסקים אתה או בפנים או בחוץ, ואם אתה רוצה להישאר בפנים אתה צריך להיות חלק.